سریال و انمیشن

اکشن متفاوت در “گردآوری: مجازات”؛ فراتر از مرزها

اکشن متفاوت در “گردآوری: مجازات”؛ فراتر از مرزها

ما دونگ-سوک (معروف به دان لی) در نقش کاراگاه ماهر ما سوک-دو، در چهارمین قسمت از سری فیلم‌های اکشن موفق “گردآوری”، این بار به جنگ یک سندیکای قمار آنلاین می‌رود. “گردآوری: مجازات” با نمایشی متفاوت از اکشن و طنز، توجهات را به خود جلب کرده است.

در جدیدترین سری این مجموعه، که در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین اکران جهانی شد، ما سوک-دو به دنبال سرکوب چهره‌هایی چون بک چانگ-کی (با بازی کیم مو-یئول)، یک قاچاقچی مواد مخدر بین‌المللی، و چانگ دونگ-چئول (با بازی لی دونگ-هوی)، کارآفرین ارزهای دیجیتال که از کازینوهای غیرقانونی آنلاین برای پولشویی استفاده می‌کند، است.

در این نسخه، اقدامات به سبک‌ها و طراحی‌های متفاوتی از شخصیت‌ها پرداخته شده که منطبق با روحیه و سبک کمدی اکشن فیلم است. کارگردانی این سری، هئو میونگ-هنگ، که قبلاً به عنوان کوریوگراف مبارزات در سه قسمت اول همکاری کرده بود، بیان کرد که علاقه‌مند به ادغام ژانر نوآر در فیلم بوده است.

کیم، که نقش سردسته یک کارتل مواد مخدر زیرزمینی را بازی می‌کند، برای نقش خود ۱۰ کیلوگرم وزن اضافه کرده است. او توضیح می‌دهد که شخصیتش برای رسیدن به اهدافش از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند و مهارت‌های جنگی فوق‌العاده‌ای دارد.

موفقیت قسمت‌های قبلی “گردآوری”، با جذب بیش از ۱۰ میلیون بیننده برای هر یک از دو قسمت پیشین، نشان‌دهنده پتانسیل بالای این سری فیلم است. با وجود نگرانی‌های اولیه لی در مورد درک شوخی‌های فیلم توسط تماشاگران بین‌المللی، وی از واکنش مثبت آنها به فیلم شگفت‌زده شد.

“گردآوری: مجازات” قرار است در تاریخ 24 آوریل در سینماهای محلی اکران شود و علاقمندان به ژانر اکشن و کمدی منتظر تجربه‌ای متفاوت باشند.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا